Sayfalar

24 Kasım 2010 Çarşamba

Davet Masası

Daha önceki postlarda da bahsetmiştim.Ben daha 2 aylık evliyim.Bu yüzden evimize ilk misafirlerimizi davet ettiğimizde çok heycanlanmıştım.Gerek yemekler gerekse masa hazırlama konusunda.Şimdilik ikimiz için yemekler yapıyorum,başarılı da oluyorum sanki,ama evde konuk ağırlama konusunda ilk deneyimimdi.Yemeklerim ve masam konuklarım tarafından beğenildi.Sizce nasıl olmuş??
Masa örtüsü ve runnerı ben diktim bu arada.

Ya sandalyeler üzerindeki minderler nasıl?Onlar da benim eserim bir başka postta bunlarda da bahsedicem.


Son olarak arkada harıl harıl koşturan ben.Kalın sağlıcakla :))))

6 yorum:

  1. taze gelinnn senii...valla süper bu daha ilk ise ilerdekileri düşenemiyorum..evinde cok tatluu

    YanıtlaSil
  2. :)) Valla ne diyim tez hazırlar gibi çalıştım üzerinde.Yemek notları,hangi yemek daha önce hangi daha sonra,masa vs. vs.Beğenmene çook sevindim canım :))

    YanıtlaSil
  3. Eline saglik,cok hos gorunuyorlar,evin de cok hos, hersey uyumlu...
    Zamanla butun yemekleri yaparsin,ne misafirler agirlarsin,emin ol :)

    YanıtlaSil
  4. Ferah Feza,güzel yorumun için teşekürler canım..

    YanıtlaSil
  5. maharetli hatun diye buna derim, evini parça parça görebildim, sanırım minik ama çok sevimli çok hoş düzenlemişsin, herşey bu ev gibi gönlünce olsun, sevgiler..;)

    YanıtlaSil
  6. Muhteşemmm ötesi. Her detaya bayıldımmm...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...