Sayfalar

11 Aralık 2010 Cumartesi

Fiyonklu Hırka (DIY)

Öncelikle herkese mutlu haftasonları diliyorum.Dışarıda fena bir hava var,kar bastırdı.Aman dikkat edin,hasta olmayın.Soğuklar bastırdı kışlıklar ortaya çıktı.Kazaklar,hırkalar...Evdeki kıyafetleri biraz süsleyelim.Haftsonu dışarı çıkmayacak olanlar benden bir öneri.Herkesin kolaylıkla yapabileceği birşey.Ben artan kumaşlardan minik,minik fiyonklar dikip üzerini süsledim.Ama bu işlem kurdela ile de olabilir.Nasıl olmuş sizce?
Denemeye ne dersiniz ?

8 yorum:

  1. harika olmus canım :)

    YanıtlaSil
  2. asahhara teşekür ederim tatlım,
    Benli Begonya beğenmene sevindim,teşekürler canım :))

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmu :)

    (Selam henüz blogcu da yeniyim.. Blog'una yeni izleyicin oldum.. gayet hoş bir blog :)

    benim blog'uma da beklerim)

    YanıtlaSil
  4. Eline saglik hos olmus, dar degilde daha bol kazak secmen isabetli olmus, o zaman hirka oluyor :)
    Izlemedeyim ben de...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel canım ellerine sağlık=)seni mimledim bloğuma bak=)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş çok şık görünüyor tatlım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. modadanhaberinolsun,teşekkür ederim tatlım..
    FerahFeza,güzel yorumun için sağol canım..
    moda da ki Hayal Dünyam,tatlım teşekürler
    cicici,teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...