Sayfalar

16 Aralık 2010 Perşembe

Mavi Çiçekli Peçete Halkası

 
Merhabalar...
Günlük kullandığım yemek takımlarım mavi desenli olduğu için uyum sağlaması açısından hazırladım.Dantel bilenlerin sık sık yaptığı bir motiftir bu çiçek motifi.Size bir şey itiraf edeyim,ben üniversite bitene kadar ne şiş kullanmasını ne de tığ kullanmasını biliyordum.Anneme sen başla ben devam edicem derdim,karıştırınca sorduğumda bir türlü çözemezdi annecim(solaklık özelliklerinden dolayı terse çeviriyomuşum,ama farkında değilim ben tabi :)) Lafın özü aslında şurda bi kaç yılda öğrendiğim şeyler bunlar.Gelelim peçete halkasına.Çiçekleri hazırlayıp,arkasına da tül dikip,daha önceden hazırlanmasını bahsettiğim halkalara yapıştırdım..yapımı oldukça basit..Nasıl olmuş?



Bir de size güzel bir çanta ve ayakkabı kazanma şansını yakalamak için bir haberim var:İşte linki
Herkese bol şanslar :)

10 yorum:

  1. harika olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ben çok beğendim.benimde ördüğüm güllerden peçete halkası yapma fikrini verdiğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Çooooooooook güzel olmuşlar. Bende elişinden hiç anlamam. Anladığım ve yaptığım günler gelecekmi çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. cok güzel olmuslar cok begendim ne güzel seyler yapıyosun sen ya:)

    YanıtlaSil
  5. Bloguma hoşgeldiniz
    peçete halkarı müthiş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. cicici;teşekkür ederim tatlım,
    ÖZLEMCE;Canım benim evet sen de yapabilirsin,senin farklı çiçek motiflerinden de olur hatta,hem de çook güzel olur :)
    asahhara;denersen yapabilrsin tatlım sen de,insanın için de sadece biraz istek olsun yeter ki,sonuç olarak muhteşem şeyler çıkıyor ortaya :)
    Benli Begonya;teşekkür ederim fıstık :)
    Kendimce;teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. Sound of the Rain;baktım tatlım hepsi birbirinden cici hediyelerinin,ama maalesef ben bu konuda çook şanssızım..

    YanıtlaSil
  8. Çok yaratıcı,bunlardan renk renk örmeli masa örtüleriyle takımlamalı.Beğendim ve aklımın köşesine yerleştirdim-iznin olursa-

    YanıtlaSil
  9. colette;Ne demek,herkese fikir olsun diye paylaşıyoruz,paylaştıkça daha da üretme hevesi doğuyor.belki siz birşeyler daha eklersiniz,ben de sizinkinden yararlanırım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. emeklerine sağlık canımm kardeşim çkk cici olmuşlar.bereket dolu sofran olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...