Sayfalar

15 Aralık 2010 Çarşamba

Yılbaşı hazırlıkları,haftasonu gezisi :)

Mutlu haftalar,gecikmeli de olsa...
Malum haftasonları ziyaret ve gezmelerle geçiyor.Geçen haftasonu biraz yılbaşı için alışveriş yaptık.Ağacımzı ve süslerimizi aldık :) Şimdi sıra süslemede.Ağaca asmak için birşeyleri kendim yapmasam olmaz.Onlarla uğraşıyorum.Haftasonu gezdiğimiz bütün dükkanlar yılbaşı için hazırdı.Biz de bol bol alışveriş yaptık.İkea'ya gitmeyi çok seviyorum.Ama haftasonu tam bir işkenceydi :(.Çok kalabalıktı,otoparktan yarım saatte zor çıktık.Ama ben yine orada çok eğlendim :) fotoğraflardan da belli oluyor zaten :)



3 yorum:

  1. Çoook eğleneceli geçmiş gezintiniz. Ne güzel.

    YanıtlaSil
  2. bu arada şık görünüyosun bunu demeden geçemicem=)

    YanıtlaSil
  3. asahhara;çok eğlendim gerçekten canım,aslında çocuklarla fotoğraf çekilmek için ordaydılar,ben çekilmek isteyince eşim de 'bizim çocuk da çekilcek :)))'dedi
    moda da ki Hayal Dünyam,güzel yorumun için teşekürler fıstık ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...