Sayfalar

25 Nisan 2011 Pazartesi

Kanaviçeye Merak Salınca....


Merhabalar
İyi haftalar diliyorum herkese...
Malum pazartesi sendromu,bugünden haftasonu çabucak gelsin istiyorum,sanırım çalışan bir çok kişinin isteği de böyledir.İşte buralarda yokken yaptıklarımdan birtanesi.Böyle pembiş melekli  çarpı işi bir runner hazırladım.Sabır isteyen ama çok zevkli bir iş.Öyle hemen olmuyor,ama sonuç insanı çok mutlu ediyor.Ben sonucu çok beğendim,sizce nasıl olmuş bakalım?

Bu modeli çalışmalarını severek takip ettiğim Ahu Abla'nın sitesinde gördüm.



Sevgiler...

12 yorum:

  1. çok güzel olmuş melek figürüne bayılırım elllerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bana hep imkansiz gibi gelirdi. Annecigim taa gencken yapmis, nasil yapildigini da hic gormemistim!
    Baslamak icin pek tatli bir model secmissin;)Ellerine saglik canimcim;)
    Istedigin her model olabiliyor mu peki?

    YanıtlaSil
  3. GÖNÜL;teşekkür ederim canım,
    Sevgicim teşekkürler tatlım,örnek şablon olunca her model yapılabilir,çok da zevkli oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş bende heves ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin bir figür seçmişsin, renk de çok tatlı, sonuç da çok güzel olmuş tabi ki ellerine sağlık canımcım..

    YanıtlaSil
  6. Baharcım tavsiye ederim tatlım çok zevkli bir çalışma oluyor,senin de bu tarzı sevdiğini düşünüyorum,
    Fundacım teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. Bloga tekrar dönmenize gercekten cok sevindim. Yaptiginiz güzelliklerle adeta bologa renk katiyorsunuz.
    Yazdiginiz yorumunuz icin tesekkür ederim. Yanliz benim daha detayli bilgi edinmem icin en azindan Kumascinin telefon yada ulasabilecegim mail adresine ihtiyacim var. Eger gerekirse kumaslari yerinde görüp almam icin Türkiyeye gelicem. Tabi belirli bir adres olursa en azindan zaman kaybi olmaz. Bana bu konuda yardim edebilirseniz inanin benim icin cok büyük bir iyilik yapmis olursunuz, tabi bunun icin zamaniniz varsa. Yardimsever ve duyarliliginiz icin tesekkür ederim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Kreativ;güzel sözleriniz için çook teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  9. tatlm ben de kanaviçe için tüm malzemeleri aldım fakat şablonum yok bana bu örneğin şablonunu mail atman mümkün mü ?
    baharmasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Her yaptığınıza bayılıyorum,sürekli de sorular soruyorum ama rica etsem bu runnerınızın da ölçülerini alabilir miyim?Ağustosta evleniyorum ve normalde dantel örtü kaneviçe sevmeyen biriyim ama bu fikir çok hoşuma gitti.Kahvaltı takımımı marine temalı oluşturdum,o yüzden çapa,gemici dümeni yelkenli gibi desenler işlemek geldi aklıma,şablonlarını dün akşam hemen oluşturdum bile :)kumaşın özelliklerini ve nası iplerle işlendiği konusunda da yardımcı olursanız çok mutlu olcam.Ayrıca yukarda runnerın ölçülerini istediğimi gördüğünzde her masanın ölçüleri farklı olur diyebilirsiniz ama ben yine de ölçüleri alayım :) çünkü henüz eşyalarımızı almadığımızdan ortada bi masa yok :)büyük ihtimalle de böyle bir şey olur zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masam 85*150 ama boyu 150cm'e kadar uzayabiliyor.Yani kimi fotoğraflarda gördüğün ki çoğu açık hali canım(sofra detayı paylaştığım masalar).Runnerın ölçüleri ise 40*100cm..Etamine işledim,elimde var olan domino ip kullandım,ama DMC'nin iplerini tavsiye ederim..

      Sil
  11. çok teşekkür ederim en kısa zamanda başlamalıyım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...