Sayfalar

2 Mayıs 2011 Pazartesi

Ekmek Sepeti,Peçetelik Aynı Zamanda Sevimli Bir Horoz...


Merhabalar
Herkese iyi haftalar diliyorum.Mutlu bir hafta olsun..
İşte bu haftanın başında şirin bir paylaşım.
Ne kadar da sevimli değilmi.
Kendileri İzmir'den hediye geldiler.Bu şirin şey teyzeciğimin marifeti.İnanılmaz güzel ve bir o kadar da fonksiyonlu bir şey.

İşte bu kısmına alt kısmından ekmek sepetini koyup içine de ekmekler.Kanadı kaldırıp içinden alınıyor ekmekler :)

Bu kısmı ise diğer kanadı ise peçetelik görevi yapıyor.Nasl ama inanılmaz güzel değil mi.
Bir kez daha teşekkürler Zeynep teyzecim,ellein dert görmesin..
Hünerli arkadaşlarım yapmaya ne dersiniz...
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Çok güzelmiş. Güle güle kullan. Teyzemizde marifetliymiş. :)

    YanıtlaSil
  2. yetzeciğinin elleri dert görmesin harikaa gerçekten. Sende güle güle kullan sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. ay ne kadar cici bişey ya =)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar da güzel olmuş, teyzeciğinin ellerine sağlık, sen de iyi günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. Ah be canım, benzerini internette bulup ve de çok sevip almıştım arşivime, ama nerdeeee, sıra mı gelmiyor, ben mi yavaşım bilemedim, o nedenle böyle hamarat teyzeleri kıskanıyorum :)) Ne şirin duruyor ama, mutlulukla kullan...

    YanıtlaSil
  6. suhuba,kitap cadısı,tubitos,Fundacım ve Banu Abla hepinize çook çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Altına sepet konduğunda çok daha güzel oluyo fotoda göremedimde üreticisi olarak akıl vermek istedim..

    YanıtlaSil
  8. Altına hasır sepet koyduğunuzda çok daha güzel oluyo. Fotoda göremediğim için söylemek istedim üreticisi ve satanı olarak ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...