Sayfalar

1 Mayıs 2011 Pazar

Süpriz Pazar Kahvaltısı...


Merhabalar
Herkese iyi pazarlar diliyorum
Bunlar benim süpriz kahvaltım
Bu sabah olaylar aynen şöyle gelişti..
Sabah saat 7.Eşim uyanır.benim hala uykum var :) Hadi kalk kahvaltı edelim.Ben uyumaya çalışıyorum bu sırada.45 dk beni uyandırmaya çalışırır ve başımda olmadık espriler yapar durur.Aşkım kalk şu gelmiş... aşkım kalk bu gelmiş....Bende ses yok.Eee tabi ben cumartesi de çalışıyorum,o yatıyor..Neyse pes edip gidiyor aradan,yarım saat geçiyor elinde gördüğünüz tepsi geri geliyorr :) Saat daha 9 yok,hemde pazar sabahı 6 gün bu sabahı beklemekle geçiyor.Yine başlıyor.Kalk demeye ama ben yorganı çekmişim kafama kalkmıyorum.Sonunda tepsiyi yere bırakıyor aşkım baksana yere ne düşmüş ne var yerde diyor :)
İşte o sırada fırlıyorum yataktan :)
Ve gördüklerinizin hepsi silinip süpürülüyor.


Bu arada minik kasedeki krem peynir,mayonez gibi duruyor.Sabah kahvaltısı vazgeçilmezlerimiz,krem peynir,kahvaltılık salça zeytin..
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Çok tatlısınız ne diyim. Kahvaltılıklara bayıldım. Puantiyeli ne kadar şekerler.iyi pazarlar.Sık sık yazın.Takip etmek çok keyifli. :))

    YanıtlaSil
  2. öncelikle bu güzel görüntüye sonrada muhabbetinize kocaman bir maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Selam,
    Evet bazen nekadar mızmız bayanlar olsakta eşlerimiz harika. Şanslıyız galiba. Umarım hep böyle güzel mutlu günleriiz olur. By

    YanıtlaSil
  4. negüzel bir süpriz, benim kocam nezaman yapıcak acaba böyle süprizler :)
    bu arada o küçük zetin tabakları çok güzel nerden aldınız öğrenebilirmiyim.

    YanıtlaSil
  5. En güzel günleriniz olsun ve neşeniz asla bitmesin. kahvaltı setine bayıldım kırmızı beyaz puantiyeee :) Bardaklarda ayrı güzeller tabak servis dizaynınada koccamannn 10 verim gitti :))

    YanıtlaSil
  6. Adsız;Teşekkür ederim,
    sezobigo;çook teşekkürler tatlım :))
    tubitos;teşekkürler tatlım
    suhuba;evet çook şanslıyım gerçekten,umarım herkesin mutluluğu daim olur :)
    elif-kayra; :)) yapar yapar tatlım :) Lüleburgaz'dan almıştım canım zeytin kaselerini
    kitap cadısı;teşekkürler canım,kahvaltı setini ben de çook severek aldım,herkesin mutluluğu sonsuz olsun...

    YanıtlaSil
  7. maşallah eşinize :) peki bu kahvaltılıklar nereden alındı? çok şeker görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Aktuelmoda, ismini bilemediğim için böyle hitap ettim kusuruma bakma.. Öncelikle dünden beri bloğun beni esir aldı bilesin.. Nerdeyse her postu okumaya çalışıyorum, herbirinden de i başka lezzet aldım bilmeni isterim.. Laf olsun diye yazmıyorum, gerçekten çok beğendim seni, evini, maharetlerini, zevkini, sofralarını vs vs.. Hangi kayda yorum yazacağımı şaşırmışken bu güzel sürpriz kahvaltı postuna yazasım geldi birden.. Eşinle sana ve minik prensesinize ömür boyu mutluluklar dilyorum, inşallah hayırlısıyla prensesi de kucağında görmek nasip olur.. Artık sıkı takipçinim yani.. :) Bu arada son bir rica olarak hazırladığın bebek odası ve diğer bebek hazırlıklarını ayrıntılı paylaşır mısın? Şu sıra bebek odası için fikir ve alışveriş arayışındayım ve senin zevkinden faydalanacağımı umuyorum.. Çokca sevgiler yolluyorum, hoşçakal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmim Hasibe canım,güzel düşüncelerin ve sözlerin için çok teşekkürler.Her zaman beklerim.Bebek odası ile ilgili hazırlıklarımı yaptıkça paylaşıyorum canım,ama tamamlandığında topluca yine paylaşırım,kocaman sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...