Sayfalar

1 Haziran 2011 Çarşamba

FikriMühim GLISS Kampanyası


Merhabalar
Bu güzel paket dün elime ulaştı :)
Fikrimühimden bir kampanya daha.Bu sefer benim çoook işime yarayacak bir paket.Malum biliyorsunuz saçlarım çok uzun ve uzun saçın bakımı oldukça zordur.Aynı zamanda bence eğer saç bakımlı değilse boşuna uzun durmasının gereği yoktur ;) Neyse gelelim paketimize içeriğinde 3 aşamalı bakım yapıcak bir set ve tarağı içeriyor.Tabi yine çok güzel ve özel olarak hazırlanmış bir kutu içerisinde bizlere ulaştırıldı.
İlk olarak şampuan arındırıcı görevi görürken ikinci aşamada saç kremi besleme işlemini yerine getiriyor,son olarak bakım kürü saçların daha yoğun gözükmesini sağlar.Evet bu işte benim en çok memnun edecek kısım.Uzun saç ne kadar yoğun gözükürse o kadar daha göz doldurur.


Dün hemen ilk testimi yaptım.Tabiki sonuç müthişti :)
Normalde saç kremi kullanımı saçları yumuşatır ama saçların daha sönük kalmasına neden olur,ama işte bakım kürü sayesinde artık daha dolgun olacak :)
Ayrıca paketle birlikte 3 adet 5tl'lik hediye çeki de gelmişti.Malum saçlar uzun olunca şampuanlar hemen tükeniyor bu çeklerde bu konuda süper olacak..


Ay ben bir de bu tarağa bayıldım :)
Teşekkürler Gliss deneme fırsatı verdiğin için,teşekkürler FikriMühim bize böyle bir fırsat sunduğun için
Bu arada hala FikriMühim üyesi değilseniz hemen yan tarafta bulunan turuncu kısma tıklamanız yeterli.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...