Sayfalar

15 Ekim 2012 Pazartesi

Buğlem Elora ile 5 Gün...


Herkese merhabalar...
Öncelikle eşimin yazdığı bir önceki  posttaki güzel yorumlarınız için hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum.Kızımla 5 günü geride bırakırken anneliğin ne mükemmel bir his olduğunu tatmanın mutluluğunu yaşıyorum.
Merak edenler için kısaca bahsediyim.Daha önceki yazılarımı okuyanlar bilirler,doğumun normal  olmasını çok istiyordum.Ama malesef olmadı.10 Ekim gece 4 gibi suyum gelmeye başladı.Hemen hastaneye gittik.Ama malesef bebeğim hala ters pozisyonda olduğu için sezeryana alındım.5.50'de de meleğim doğdu.Buğlem Elora 3,5 ve 50cm olarak dünyaya geldi..Çok şükür sağlığı gayet iyi.



Ben de yavaş yavaş toparlanmaya çalışıyorum.Malum sezeryan sonrası dikişlerin iyileşmesi zaman alıcak..Yalnız inanılmaz bir uykusuzluk çekiyor insan o bir gerçek.Gece gündüz kavramı diye birşey kalmıyor.Gündüz uykusu daha iyi iken gece bir huzursuzluk yaşıyor ve neredeyse sabaha kadar hiç rahatlayamıyor yavrum.Tabi bu süreçte insanı epey yoruyor.Ne yapacağını şaşırıyor insan.Geçen gece bir yandan dikişlerin sancısı diğer yandan süt birikmesi ağrısını bir arada yaşıyıp üstüne uykusuzluk bir de bebeğimin durmadan ağlaması eklenince sonunda artık öyle tükenmişim ki eşim ve annem başımda gaz damlasını soruyorlarmış bense ne yaparsanız yapın artık demişim :(
Tüm bunlara rağmen meleğimin kollarımın arasında olması,kokusunu doyasıya içime çekmek,uyurken onu seyretmek öyle güzel,öyle güzel bir his ki tarifsiz.İsteyen herkes bu güzel duyguyu tadar umarım..


Kocaman sevgiler,güzel haftalar herkese...

68 yorum:

  1. Cnm bebişine kavuşmuşsun :) Rabbim ikinizide korusun...

    YanıtlaSil
  2. prenses güzel ailen ve bizlerin arasına hoşgeldin :) çok tatlısın sen maşallah...
    olsun tatlım zorlu günlerin hepsi geride kalıcak zorlanman normal herkesin başından geçenler,anne olmanın gücünü hissedicek ve herşeyin üstesinden geliceksin...çok öpüyorum sizi, tekrar tebrik ederimmmmmm çok mutlu olduk :) Kuzucuma bile tanıttım Buğlem'i Buğra'nın kuzeni diyor :)))

    YanıtlaSil
  3. Neyse ki en fazla 3 ay sürecek :) sonra hepsini unutacaksin..

    YanıtlaSil
  4. Yazdıklarını okuyunca gözlerim dolu dolu oldu. Maşallah çok iyi görünüyorsunuz ilk üç ay bu sorunlar çok olurmuş ondan sonra bebeğinde uykusu düzene gireceği için annede rahatlıyormuş. Bende artık sabırsızlıkla bekliyorum bebeğimi Allah dileyen herkese nasip etsin. Canım güle güle büyütürsün inşallah bebeğini sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım öyle diyorlar ama bakalım,sen de sağlıkla kavuş inşallah bebişine,sevgiler...

      Sil
  5. maşallah ikinize de, o ne tatlı bir prenses olmuş öyle, kuzu gibi bakmış annesine, ben de bir an önce oğluma kavuşup böyle aşk dolu bakışmak istiyorum yaaa.. sağlığınız yerinde olsun da gerisi önemli değil.. bu arada elora buğlemin ikinci ismi mi yoksa soyismi mi anlayamadım, bi çok kişi de merak etmiş eloranın anlamını.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elora Buğlem'in ikinci ismi canım.Anlamı da güneş ışığı..Sağlıkla gelsin inşallah canım senin bebeğinde..

      Sil
  6. cimcimeye bak süt kokulu yeğenm benmm

    YanıtlaSil
  7. Uu gelmiş prenses tebrik ederim sağlıkla büyüsün:)

    YanıtlaSil
  8. MAşallah size :) İnşallah en kısa zamanda geçer sıkıntıların ,)

    YanıtlaSil
  9. Allah yardımcın olsun cnm, çok tatlı bebeğin. sana da ayrı bi güzellik gelmiş bence :)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel gözüküyorsunuz anne kız darısı başıma inşallah,Allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,en kısa zamanda size de nasip olsun inşallah..

      Sil
    2. tesadüfen denk geldim bende yazmışım ,kızınız büyüdü artık ben de 4 aylık hamileyim üçüz oğluşlarım olacak insallah
      zaman ne kadar hızlı geciyor
      sevgilerimle

      Sil
  11. Yaaa ben buraları kaçırmışıııımmm işler çok fazla ve hiç sizlere bakamadım. Buğlem doğmuş da anne kucağında kırıtıyor bileeee. ben onu yerim vallahi. herşeyin gönlünüzce sağlık içinde seyrini dilerim canım.. Allah ona ve sizlere güzel sağlıklı ömürler versin..Bu arada belki haddim olmayarak naçizane bir öğüdüm var. bir çok kişi çocuk sahibi olabilir önemli olan o çocuğu vatan millet sevgisini aşılayabilmek hayırlı,haysiyetli birer birey olarak yetiştirebilmektir.Bunu sizde fazlasıyla görüyorum çünkü sevgi dolusunuz. bu minik aileye kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ŞÜkran Ablacım öyle yetiştirmeye çalışıcaz,tüm çocuklar hem ailelerine hem topluma hayırlı evlatlar olsun inşallah..

      Sil
  12. Maşallah canım nazarlar değmesin ,o uykusuzluğu öyle iyi bilirimki bende birinde getirmişler emzireyim die daha demin emzirmedimmi demişim :) bünye gittikçe alışıyor uykusuzluğa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışmak zorunda sanırım çünkü başka çare yok canım,onlar sağlıklı olsun da,biz uykusuz kalırız...

      Sil
  13. hayırlı uğurlu olsun :) bütün sıkıntılar geçicek ve sen uykuzuluğada herşeyede alışıcaksın sonrada gelsin güzel günler :)

    YanıtlaSil
  14. gözün aydın canım uykusuz geceler geçecek emin ol tadını çıkar bebişin çok hızlı büyüyorlar çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüyecek belki ama bana şimdiden o kadar uzak geliyor ki.Minicik yavrum kollarımın arasında kayboluyor..

      Sil
  15. Oy oy Kıyamam bennn! Maşallah diyelim anneye de Buğlem bebişe de!
    Annesi olacak o kadar uykusuzluk da olacak ,yorgunluk da.

    Allah sağlık versin,gayret kuvvet versin de hepsi hallolur. Sen ona o sana alışacaksınız.
    Tekrar kutlarım canım,gözünüz aydın.

    YanıtlaSil
  16. Çok sevındmm canm. Allah bağışla

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle pamuk yanaklı meleğinde, güzel anneninde yanaklarından öperim. İnan bu zamanlar, şu an öyle gelmese de, çok çabuk geçiyor. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçicek mi gerçekten,ne zaman büyücek diye sorguluyorum hep :) Kocaman sevgiler..

      Sil
  18. kızın da senin gibi çok güzel. mutluluklar diliyorum. ömrünüz boyunca hep mutlu olun.

    YanıtlaSil
  19. Kocaman bir maşallahhhhhhhhhhhhhhhhh..bende Yağızımı 10 ekimde kucağıma almıştım,sen gördüğüm en güzel logusasın cnm ,zor dönemler ama inan geçiyor.maşallah diyorum inan abyıldum size,tatlım bebek pişiği için ben bulgaristandan gelen bir kremi kullanıyorum,sen nasılsa oralısın tavsşye ederim sanada,bebek büyütürüken inan çok yardımcı bir krem.bunuda dipnot olarsak belirtmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,özel bir tarihi seçti prensesim gelmek için.Demek aynı günde doğum günü telaşı yaşıycaz :) Anneme söyledim hemen,temin edicek,bize de hep ondan kullanmış meğer...

      Sil
    2. EEE SÜpperrr o vakit :)

      Sil
  20. Maşalah anne kız çok tatlısınız hayırlı olsun gözünüz aydın :)

    YanıtlaSil
  21. Yerim ben siziiiiii.

    canlarım benim, gözünüz aydın.

    YanıtlaSil
  22. Ah ben kiyamam bu güzellige... Gamzesini yerim ben onuuuun! Milyon kere masallah tatlim! Kac gun oncesinde gobusunu izliyorduk simdi kollarinda, ne buyuk bi mucize bu yaaaa!!! Cok sukur saglikli gorunuyorsunuz! Ayrica kilo milo kalmamis kiskandim dogrusu :p ben hala kilolarla savasiyorum :( dikisler merak etme normal de dogursaydin olacakti ki bence hemen hemen ayni derecede insanin cani yaniyor olmali ben neredeyse bir ay dogru durust oturamadim :( onemli olan saglikla kavusmus olmak! Pervin'in cok sukur gece uykulari cok iyi, ilk dogdugun beri, onemli olan karninin doymus olmasi, ben bir yerde okumustum bazen anne sutude dogasinda gaz yapici olabiliyormus, yani senin yiyip ictiklerinde cok onemli, sen de gaz yapan seyler sutununde gazli uretilmesine neden oluyormus! O nedenle sogan, baklagil, baharatli seyler yememeye calis, en guzel sut uretimi bol sivi alimiyla oluyor, bolca komposto ve su tuket! Bu arada masallah eger sutun bolsa yapilacak en guzel sey sagmak! Dilersen sagdigin sutu de verebilrsin bebegine...hic bir zarari yok! Asil sikinti goguste biriken fazla sut, allah korusun o da problem yaratabiliyor, mesele benim koltuk atlarimda kitleler olusmustu...bir de onun icin antibiyotik kullanmak zorunda kalmistim! Baska bir tavsiyemde evdeyken en rahati sutyen takmamak, birak gun boyunca sutlerin aksin, boylece canin acimaz, ben bir ay boyle dolastim, siks sik degistirecegin tshirtler bu acidan daha iyi...

    YanıtlaSil
  23. Bu arada su anda kanal d de bebekler icin gaz sancisini giderici masajlar ile ilgili bikgi veriliyor, belki izlersin arsivlerinden doktorum programinin... Neyse,Nasil sagacagim dersen sutumu sicak su dolu bir masrafaya goysumu daldirarak bir dakika kadar bekletiyordum sonra hafif masajla biberon icine sagiyordum,gercekten rahatlatiyor, sonra biberona alisir gogsumu almaz diye dusunme, aliyorlar hemde nasil :) cunku ilk gunlerde bebeklerin ceneleri oyle cok kuvvetli olmadigi icin yeteri kadar bosaltamiyorda olabilir goguslerini bu da onun ac kalmasina ve uyumamasina sebep oluyor olabilir, gece iyi bir uyku daha iyi buyumelrini saglar bebklerin, ne de olsa buyume hormonu gece salgilaniyor ve ikinizde rahat edersiniz, baska bir tavsiyemde uykusuzlugun icin , gunduz o uyudukca sen de beraberinde uyu, iyi gelir... Baska bir sey daha unutmadan gunduz uykulari iyi ise gece gunduzunu karistirmis olabilir bebegin bazen oluyor bu, iki uyku arasini bazen gunduz uzatanilirsin, cunku gereginden fazla uyuyan bebekler geceleri az uyuyabiliyor,cunku gunduz uykusunu aliyor olabilir... Ay aklima geldikce yazmaya calistim tecrubelerimi, sen de maalesef deneye yanila ogreneceksin butun bunlari... Bol sans canim, allah yardimcin olsun! He bi de halk arasinda en azindan benim tanidigim kesim arasinda bi laf var, 40 lik bebek biraz bocalar, taa uyku saatini bulup kendine gelene kadar biraz huysuzluk yapacaktir, sabretmek en iyisi, 40 i cikinca bak nasil degisiyor hersey! Kocaman kocaman opucukler, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kırkımız çıkınca atlatırız canım yaa,kendim için değil ama meleğim ağladıkça içim parçalanıyor.
      Yediklerime dikkat ediyorum ama ne biliyim bünye ile alakalı belkide gaz durumu canım..Gastesyonel diyabet diyetinin tek artısı bu oldu sanırım kilolar fazlası ile gitti.Zaten toplamda 5-5,5 kilo almıştım şimdi hamile kalmadan önceki kilomun bile altındayım.Sende takma canım emzirdikçe gidiyormuş,sağlıklı olun da en önemlisi o..
      Kocaman öpücükler bizden :)

      Sil
  24. bir dünya güzeli daha katılmış aramıza tadını çıkar büyümeden :))buğlem'i benim için de kokla
    bir de el ve ayaklarının kalıbını çıkarmayı unutma; çerçevelenince muhteşem birer anı oluyorlar, daha şimdiden kızımınkiler minicik kaldılar bile :))Ceren ve Beren'inden sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi oldu hatırlattın canım,aldık bekliyor çıkarmak için,bizden de kocaman sevgiler,öpücükler...

      Sil
  25. Kaç gündür takip edemiyorumdum blogları,şimdi görünce "aa minnoş doğmuş" dedim.Maşallah Allah sizlerle beraber güzel bir ömür nasip etsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Güzel anne ve güzel kızına maşallah:)

    YanıtlaSil
  27. Gozunuz aydın.uzun bir bekleyisin ardından geldi minik.saglikla buyusun:)))) sezeryan sonrası cok iyi gorunuyorsun. Merak edıyorum bel bandı taktınmı? Hangi marka? Agrın sizin varmi? Ben de cumartesi mecburi sezeryan ile dogurucam:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım.Bel bandı takmadım canım,az da olsa ağrılarım var,onlar geçince korse kullanmayı düşünüyorum..Biliyorsun diyet sayesinde ben fazla kilo almadığımdan kilolar sorun olmadı..

      Sil
    2. Sağlıkla kavuşun inşalalh canım birbirinze,şimdiden tebrikler..

      Sil
  28. Tebrik ederim maşalah size..İkinizde çok güzel görünüyorsunuz benimde kızıma kavuşmama az kaldı..Sizleri böyle görünce sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,size de sağlıklı doğumlar diliyorum,sağlıkla kavuşun inşallah..

      Sil
  29. maşaallah bebeğinde sende çok tatlısın rabbim nazarlardan korusun bebeği olmayanlarada nasip etsin inş :)) birşey sormak istiyorum bebeğinin odasındaki sandelyeleri nerden aldınız acaba bu tarz sandelye arıyorum ama pekde istediğim gibi bulamadım yardımcı oluırsan memnun olurum :)) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Sandalyeler Mudo'dan.Oturma kısmını biz kapladık...

      Sil
  30. Canım herseyin hayırlısı, bebeğin sağlıklı gelmiş ya sen sağlıklisin ya önemli olan bu. Umarım kısa sürede de toparlanacaksin, hersey de düzene girecek merak etme.
    Buğlem annesine ve odasına cok yakışmış darısı bize inşallah.
    Öpüyorum sizi tatliskolar

    YanıtlaSil
  31. eee hanı nerde doğum sonrası kıloları, nerde o kocaman kalan göbek :) masallahın var tatlım, sankı doğum yapmamıs gıbısın... emınım cok cabuk toparlanacaksın.. ılk 2 hafta alısma evresı, sonrasında uykusuzluğa, ağlama nobetlerıne de herseye alısacaksın.. az daha zaman gerek sadece...

    YanıtlaSil
  32. 41 kere maşallah her ikinizede.. sağlıklı ve birlikte (üçünüze de) nice uzun ve mutlu yarınlarınız olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  33. cok guzelsınız masallah :)hep bole gulun ınsallah

    YanıtlaSil
  34. 41 kere maşallah size.Ne kadar güzelsiniz,anne kız.

    YanıtlaSil
  35. Çok güzelsiniz...Maşallah, sanki bu kız seni dahada mı güzelleştirdi ne :))
    Adıyla yaşasın prenses, sağlıklı, mutlu, huzurlu bir ömrü olsun. Allah analı, babalı büyütsün.
    Hoşgelmiş Buğlem, anne, babasına hoşluklar getirmiş, tekrar tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  36. Canım çok mutlu oldummmm.Kavuşmuşsunuz tatlı kızınla.Sağlıkla,mutlulukla,hayırlısı ile güzel günlerde büyüt inşallah.Uykusuzluk ve gece sıkıntıları bizde de mevcut:(
    Kırkı çıktığında düzene girer diyorlar,dilerim öyle olur.Miniklerimiz geceleride huzurla uyur...
    Kocaman öpüyoruz;)

    YanıtlaSil
  37. Canım,gözünüz aydın olsun,analı babalı büyüsün inşallah.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  38. çok tatlı masallah hani su tesadüfen bloga giren kişi ben :) bu arada elora anlamı nedir? merak ettim.

    YanıtlaSil
  39. Canım merhaba gözün aydın olsun, son günlerde pek giremediğimden ancak görüyorum bebebişine kavuşmuşsun, Allah analı babalı büyütsün yaşı uzun olsun, çok güzel görünüyorsunuz mutluluğunuz daim olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Biraz geç oldu ama gözün aydın canım,bebeğinini iyi günlerde sağlıkla büyüt:))Bebişin odasıda harika görünüyor herşey çok uyumlu kalplere bayıldım......Bu arada kısa saçlarda çok yakışmış......

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...