Sayfalar

20 Haziran 2013 Perşembe

FikriMühim;Huggies Kampanyası


Fikrimühim bu kez Huggies kampanyası ile yeni ürünü tanıma fırsatı tanıdı.
Tabiki bebek bezi bebeğin sağlığı,huzuru ve rahatı için ne kadar önemli ise,aynı durum aileler için de geçerli.
Ne yalan söyliyeyim ilk hoşuma giden görüntüsü oldu :) Öyle cici ki :) Erkek ve kız bebekler için emici yüzeyler farklı bölümlerde tasarlanmış.Kız bebekler için önde,erkek bebekler için ise orta bölümde yer alıyor.Çok mantıklı.
Huggies'i  kampanya öncesi de kullanıyordum.Çünkü bel bandı sayesinde daha güvenli oluyor.
İlk aylarında sürekli yattığı için  özellikle kaka yaptığında arka kısımdan taşmalar yaşıyınca tanıştık Huggies ile.Şimdi ise cinsiyete özgü görünüm ve özellikle daha güzel olmuş bezimiz..

Bu cicinin içinde aşağıdaki güzzelliklerle ulaştı evimize.Şipşirin bir defter,4 adet bezimiz,ürünleri indirimli almamız için indirim kuponları ve çok cici bir de magnet vardı..
Not;Eloş fotoğraf çekmeye çalışırken öyle debelendi elle tutulur bir kaç fotoğraf vardı.Hepsi flu.Oturduğu için bez dolu gibi görünüyor oysa altını yeni değişmiştim,yanlış anlaşılmasın.

7 yorum:

  1. Dişlerini sevsinler oyyyy oyyy annesi pek tatlı şirinen yaa

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim bu ürünü.Eloş'a maşallah.Pek tatlı yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz memnunuz canım tavsiye ederim :)Hem erkek bebişler için özel tasarımlı artık..

      Sil
  3. bayildimmmm:)
    op benim icin annesi....lutfen

    YanıtlaSil
  4. bloğunuzu fırsat oldukça severek okuyan ama daha once yorumlarını içinden yapan bir takipçinizim.

    4,5 aylık hamileyim ve cocuk odası konusunda kararsız kaldım size bişey sormak istiyorum.

    siz buğlemi ilk zamandan itibaren kendi odasında mı uyuttunuz?

    ilk yıl kendi yatak odamızda tutmayı dusunuyoruz ama nasıl birşey alacagımı bilemedim.

    sallanan bir beşik almalı mıyız?

    uyku düzenini nasıl oluşturdunuz.

    böyle bir post var mı bilemeiyorum blogta ama yararlı olacagını dusunuyorum tecrubelerinizi ve fkirlerinizi paylaşmanızın bizim açımızdan..

    tşkler ediyor guzel kızınızla ve eşinizle mutlu sağlıklı yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...