Sayfalar

23 Ocak 2014 Perşembe

FikriMühim NESCAFÉ CLASSIC & NESTLÉ COFFEE-MATE Ayrılmaz İkili Kampanyası


       Fikrimühim pek çok yeni ürünle bizi tanıştırma fırsatı bulurken bu kez ise kahve tutkunlarının vazgeçilmez lezzeti Nescafe'nin eşsiz aromalı kahve tadı ve onun en tamamlayıcısı Coffee-mate ile buluşturdu.
       Şahsen ben tam bir kahve koliğim.Beni yakından tanıyanlar bunu çok iyi bilir.Çok iyi birşey değil biliyorum ama bu da bir çeşit tutku,alışkanlık...
       Hatta bir dönem fincanlar,kupalar kesmez olmuş en büyük kupalardan alırdım.Babam bir kez şöyle demişti hatta '' kızım bunlarla ne uğraşıyorsun git sürahiye yap öyle iç''.
Şİmdilerde daha makul derecede içiyorum tabi o döneme nazaran.Malum hamilelik ve emzirme döneminde hiç içmemiştim.
          Çözünebilir kahve Nescafe markası ile içimizde öyle bir yer etmiştir ki zaten genellikle herkes neskafe  içermisin der .Aroması ile onu bütünleyen tek ürünse coffee-mate bence..Sanırım pek çoğumuzun tercihi zaten bu yönde oluyor zaten de.Denemeyenlere de tavsiye ederim efenim :)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...