Sayfalar

7 Nisan 2014 Pazartesi

Baykumaş'tan Gelen Yeni Kumaşlarım


Merhabalar
Yeni haftaya sabah elime ulaşan  Baykumaş'ın güzel kumaşlarıyla başladım...
Bir çoğu için yapılacaklar kafamda planlandı bile.
Mesela şu neon kumaşla tayt yapıcam kızımla bana :)
Turuncu renk kumaşla ise harika bir ceket olabilir.
Otobüslü kumaş minnoşa birşeyler olacak.Ama giymelik değil :)
 


Krem rengi kumaş yine tayt için çok uygun bir kumaş.Kuçu kuçulu :) şifonla güzel bir bluz olabilir..
Leoparla aslında kızıma birşeyler dikme düşüncesi epeydir aklımda bakalım :)


Ben genelde astar olarak polyester astarlıkları tercih etmiyorum.Daha önce pek çok kez yazmıştım.Beyaz bu işe yarayacak yumuşacak bir penye..
Gitarlı olan ise şahane bir penye.İçi pamuklu oldukça kalın,hatta kalın ötesi..Sıcacık tutacak bir eşofman olacak..
Kırık beyaz ise tam ceketlik..Hafif esnek tok bir kumaş..
 
Gri penye yine eşofman olmaya çok uygun..
Bu güne kadar eşime çok nadir birşeyler diktim..Bununla onu birşeyler yapayı planlıyorum..Siyah kumaş da yine jean kumaşı gibi.Ceket sever ben onunla da ceket yaparım düşüncesi canlandı kafamda :)
Hadi bana kolay gelsin ..
Tekrardan çoook çoook teşekkür ediyorum Baykumaş ve Sevgili Tuğçe Hanım...


Sabah gelen maille bilgim olan bu cici Washi Tape (bantları) sizinle paylaşmadan edemedim.Baykumaş'ın hobi malzemeleri bölümüne eklenen yeni ürünleri.Ben en çok sevdiklerimden bir kaç tane seçtim.Daha bir birinden güzel onlarca farklı desen var..

2 yorum:

  1. kimbilir ne güzel şeyler üretirsin sen şimdi sevgiler nevin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmen ne güzel :) Teşekkür ederim Nevin Ablacım,sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...