Sayfalar

5 Haziran 2014 Perşembe

DIY;Saat Yenileme

 

Havaların kapalı olması bir de üzerine hastalık halleri olunca bol bol evde olma zorunluluğu doğurdu.Böyle olunca ben de ne yapsam ne yapsam düşünceleri ile dolanıp duruyorum :) 
Aslında uzunca zaman önce vitrin içinde gözüme çarpınca aklıma gelmişti bu saati boyama fikri.Sonra unuttum gitti.İkinci hatırlayışımda hemen el attım :) Allta boyamadan önceki hali var.Hoş o da ilk hali değil :)
Bu saat sanırım 10 yıl geçmiştir bir arkadaşım hediye almıştı.Çeyizime girme düşüncesi ile epey uzun süre kolide bekledi.Evlenirken ortama uyum sağlamsı açısından gümüş rengine boyamıştı eşimin ablası..
Şimdi ise artık beyaza bürünme zamanı gelmişti.Bakalım başka değişim yaşıyacak mı :)


Gelelim uygulamaya.Akrilik boya ile 4 kat boyadım..Daha sonra iç kısmına çıktısını aldığım green gate görselini kullandım.Kapağının etrafında alt kısımda görülen siyahlık var göründüğü gibi.Onu nasıl kapatırım düşüncesi taşırken boncuklar durumu fazlası ile iyi bir şekilde kapattı bence.Ne dersiniz ?
Sırada boyaması tamamlanmış,dekupaj sırasını bekleyen başka bir çalışma var..


Sevgiler
Bu arada çok şükür daha iyiyiz.Yavaş yavaş toparlıyoruz ikimizde..

11 yorum:

  1. Bence bu hali çok güzel olmuş bayıldım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ahh pek bi güzel olmuş.. kadın marifetli olunca ne yapsa güzel oluyor işte :)

    YanıtlaSil
  3. çok değişmiş gerçekten elleriniz sağlık

    YanıtlaSil
  4. çook güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. harikasın çok hoş olmuş böyle çok daha romantik ve evinin havasına uyum sağlıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım,çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  6. Harika olmuş ne güzel düşünmüşsün ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...