Sayfalar

5 Ağustos 2014 Salı

Bayramdan..Sarı Fisto Elbiselerimizle


Bayramın ilk günü daha önce de bahsettiğim gibi burada paylaştığım elbiselerimizi giydik..
Normalde uyumlu bir çocuktur ama aksilik bu ya o gün öğle uykusuna yattı kalkmak bilmiyor..Saat beşe geliyordu artık mecburen uyandırmak zorunda kaldık..Öyle olunca doğal olarak huysuzlandı..Yemek istemedi giymek istemedi zar zor bir kare aldık..İnstagram'da paylaşmıtım burda da olsun..
Başka bir sefer umarım daha çok fotoğraf çekebiliriz..

14 yorum:

  1. Maşallah. Çok hoş olmuşsunuz hepiniz de ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım ya ne güzel ne şirin çıkmışsınız böyle Allah nazarlardan saklasın. Herşey çok ama çok hoş görünüyor. yüzünüzden tebessüm ve evinizden sağlıkla mutluluk hiç eksilmesin. hepinize kucak dolusu sevgiler. kendi kızımı düşününce gözlerim dolu dolu oldu neyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin inşallah hepimizin Şükran Ablacım,umarım kızınızla ilgili bir sıkıntı yoktur..Öpücükler..

      Sil
  3. ben de bugün terzime gittim terziye giderken aklıma sizin sarı elbiseleriniz düştü giydiklerinde ne kadar güzel oldular kim bilir dedim harika olmuşsunuz yüzleriniz hep böyle gülsün inşallah

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel fotograf.
    Mutluluğunuz huzurunuz daim olsun canım.
    Anne kız uyumunuza bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Elbiseleriniz çok güzel olmuş, güle güle kullanın.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlısınız:) Hayat boyu sürsün mutluluğunuz:)

    YanıtlaSil
  7. Ay nasil bir guzelliktir o oylee. Uzun uzuuuunnn koklayin benim icin lutfen:)
    Mutlulugunuz daim olsun. Elbiseler konusmus resmen, ama ben pli kase olani daha cok yakistirdim bu yakaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :)Amiin hepimizinki inşallah,ben de pli kaşe daha çok sevdim kesinlikle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...