Sayfalar

11 Kasım 2014 Salı

Son Günlerde Ben...Ve İşlemeli Lavanta Keseleri..


Buraya yazmayı,paylaşmayı seviyorum..Söz uçar yazı kalır misali bir süre sonra bana da bakmak iyi geliyor..Güzel şeyler yaşamayı umuyoruz elbet.Ama hayatın bize ne zaman neyi sunacağını da kestiremiyoruz..Son bi kaç haftadır öyle bunaldım ki..Gencecik yaşında kuzenimi kaybettik.Daha benden küçük..İnsan böyle ani ve yakın kayıpları olunca ister istemez hayata karşı bakışı da değişiyor..Neredeyse 3 haftadır kızımın uykuları öyle kötü bir hal aldı ki..Artık ailecek bunaladık..Gece ya sık sık uyanıyor..Ya da uyanınca sabaha kadar bir daha hiç uyuymamıyor..Bir iki üç gece derken bu durum artık süreklilik halini aldı..Böyle olunca da ister istemez insan da hal bırakmıyor :(


Görseldeki kesecikler önümüzdeki ay dünyaya gelecek minik bir prensesin doğumunda dağıtılmak üzre yapıldı..Sık sık özellikle diktiğim giysilerle ilgili talepler alıyorum ..Malesef bunları prova yapmadan dikebilmem mümkün olmadığından olumlu yanıt dönemiyorum..Çıkardığım bir kalıbı bir çok düzeltme yapmadan kendime bile oturtamıyorum.Sonuçta herkesin vücut yapısı farklı..Kızımın doğum gününde hazırladığım keseler Mine Hanım'ın hoşuna gitmiş.Hazırlamam için istekte bulundu.Bende keyif alarak hazırladım..İsteği üzerine bir kısmı pembe bir kısmı beyaz hazırladım..Beyaz olanları da ayrı bir sevdim..
Mine Hanım'dan beğendiğine dair geri dönüşü alınca tabi benden mutlusu yok..
Sizlerde özel günlerinizde bu tarz minik hediyeler vermek isterseniz mail adresimden bana ulaşabilirsiniz..


14 yorum:

  1. Başın sağ olsun canım:(Allah geride kalanlara sabır versin.Böyle durumlarda kelimeler yetersiz kalıyor.İnsan ne söyleyeceğini bilemiyor.Hele kayıp gençse:(
    Keselerin çok cici.Sahibi güle güle kullansın......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Havva'cım dostlar sağ olsun..Dediğin gib genç olunca insanın içi başka türlü yanıyor :(..
      Keseler için de teşekkür ediyorum canım..

      Sil
  2. Başınız sağolsun canım. Sarsılman çok doğal. Ölümün varolduğunu biliyoruz ama unutuyoruz ( gerçi kızım doğduğundan beri ölümü çok düşünüyörum ya) yakınımızdan birini hem de genç yaşta kaybedince hatırlayıveriyoruz. Elora için de üzüldüm canım umarım geçici bir durumdur. Alışkanlığa dönüşmez. Irem de her gece uyanıp beni yanına çağırıyor onla yatmamı istiyor uyumasını beklerken uyuyup kalıyorum. Öyle ki bazı geceler yanına gittiğimi hatırlamıyorum bile;-) ayy ne çok yazdım. Öpüyoruz canım ikinizi de sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların her dönemi ayrı zor gercekten.Karanlıktan hic korkmazdı nedense korkmaya başladı.Bunun etkiyle oluyor..ben de aynen yanina yatmiyorum ki alışmasın.yatağının yanında yerde yatiyorum..gecer insallah tez zamanda.Allah hepimize kolaylik versin.anne olmak cok zor cidden.bir de sen çalışıyorsun..sevgiler canım

      Sil
  3. bu kadar çok keseyi nasıl işledin?sabrına ellerine emeklerine sağlık, çok hoş olmuşlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) artikk gül görmeye başladım.Aşama aşama yaptığım icin sıkılmadım.birden yapsam belki sıkıcı olurdu..teşekkür ediyorum..

      Sil
  4. Bu duyguyu yıllar önce bende yaşadım, herşey allahtan ama yürek dayanmıyor işte. Rabbim sizlere ve ailesine sabır versin mekanı cennet olsun inşallah.
    Keselerinde herzamanki yaptığın işler gibi muntazam ve çok güzel olmuşlar. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin Nur'cum.cok zor gerçekten :(
      Cok tesekkurler canım..

      Sil
  5. cnm basin sagolsun cok üzüldüm bende su son iki aydir farkli duygular icindeyim bu sehit haberleri ve türkiyenin durumu felan baya sarsti beni :( allah yardimcimiz olsun. Bu arada bende bu keselerden siparis verebilirsem bende isterim eger mümkünse. Cok degil sadece kendim icin acaba mümkünmüdür? istersen insgdan cevap verebilirsin canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ayni kaygili düşünceler ben de de var canım
      hatta bir önceki postta bahsetim :(
      Keselerden yaparım canim..

      Sil
  6. Başın sağolsun canım. Umarım hayatın kısa zamanda normale döner. Bişeylerle uğraşmak böyle zamanlarda iyi geliyor insana. Keselere bayıldım, bittim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Seher'cim.evet ben de birseyler yaptıkça rahatlıyorum ..
      Teşekkürler canım...

      Sil
  7. Umarım uyku düzeni tekrar normale döner. Keseler çok güzel görünüyor. Ben de kınam için buna benzer keseler yapmaya başlamalıyım şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah canim..Ayy hayırlı olsun şimdiden..kolayliklar diliyorum..cok keyifli bir süreç.Allah tamamına erdirsin

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...