Sayfalar

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Dikiş;Kız Çocuk Tulumu


Birlikte ya da beni çekicek fotoğraf çeken olmayınca kendime ve bize bir örnek diktiklerim paylaşılmak üzre beklemede :) Öylesine ve cep telefonu ile çekilen fotoğraflar malesef içime sinmiyor :) Haftasonları hep bir koşturma halinde geçiyor şu sıralar..
Ben de bolca kızımı çekeyim bari..
Yalnız mankenimiz pek bi nazlı..


Bu kez beğendirebildik küçük hanıma..Tulumunu beğendi.hatta giydirince üstünden çıkarmadı uzunca süre..


Tulumu üç parçadan oluşturarak diktim..Alt şort,üst beden ve fırfırlı yaka kısmı..Şortu ve üst bedeni birleştirdikten sonra beline bebe lestiği diktim..Başta tünel yapıp bant geçirecektim ama çocukla uğraşılmaz diye lastik yaptım..Yakayı ise yine bebe lastiği il yaptım..Aslında amacım düşük omuzlu kullanmaktı.Ama kızım çok rahat edemediği için sürekli kaldırıyor..İndirip bir kaç fotoğraf çektim..Öyle daha güzel duruyor aslında..





Bana çiçek topluyor :)










3 yorum:

  1. 41 kere maşallah dünya tatlısı bir boncuk allah bağışlasın , tulumunu sağlıkla giysin

    YanıtlaSil
  2. Maşallah.. Elimizde büyüdü deriz ya, yıllardır sizi takip ediyorum. Bu güzelliğin neredeyse her anını bizde sizinle yakalıyoruz. :)) Gittikçe daha da güzelleşiyor ve kıyafeti çok yakışmış.. Güzel günlerde giysin inşallah. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...