Sayfalar

1 Mart 2016 Salı

Dikiş;Dantel Bluz


Mart ayı geldi sonunda,güzellikler,iyilikler getirsin hepimize..
Baharın çoşkusunu hüzün kaplamadan yaşayalım umarım..
Fırsat buldukça daima birşeyler yapıyorum..Dikiş,nakış,dantel,boya...Özellikle dikiş konusunda eskisi gibi buraya yazı girmek dikmekten daha zor.Bilhassa kendime diktiklerim.İçeride çekilen fotoğrafalar içime sinmiyor.Dışarıda çekmeye fırsat yok..Haliyle diksem de paylaşmak güçleşiyor..


Kalıp 2012 Ağustos Burda'sı 114 numaralı model..Hatta bu yazımdaki peplum bluz yine aynı kalıpla..Fakat bu kez ben pensleri yapmadım bir de boyunu biraz uzun tuttum.Kalıpta alt kısım peplum ama ben diktörtgen bir parçayı büzerek erkledim..Daha rahat kesimli bir bluz olmasını istedim..


Kumaşım esnek dantel olduğu için rahatlıkla giyebileceğim için fermuar yada yaka kısmına ekstra bir işlem yapmadım..Yakayı yine esnek tela ile yaptım..


17 yorum:

  1. çok güzel olmuş zaten danteli çok severim asil ve beyaz ellerine sağlık Meltem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Meltem,beyazın yeri apayrı bende de,ne alsam elim hep beyaza gidiyor :)

      Sil
  2. tam bir şirinlik abidesi :) harika olmuşsunuz:)
    kalıbı bu şekilde kullanmanız daha da güzel olmuş
    ellerinize sağlık güle güle giyinin
    sevgiler..
    http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel gorunuyo, sana da cok yakismis, biseyler dikesim var ama kumaslarimi heba etmekten korkuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,ilk dikişe başladığımda ben de genellikle pratik kesiyordum..Tabi pratik kesmek oldukça riskli..tabi bu durumda her modeli de kesemiyor insan..Hatta yapıp kumaşın çöpe gitme olasılığı yüksek..Zamanla Burda dergilerinden kalıp çıkarmayı öğrenince heba olma olasılığı ortadan kalktı..İlk zaman epey karışık geliyor ama çok da zor olmadığını deneyince anlıyor insan..Sevgiler..

      Sil
  4. Ayy çok hoş ve de çok yakışmışşş :)

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmış, ellerine sağlık. Ufak tefek yastık kırlent dikmek için kullanıyorum dikiş makinemi. Henüz hiç kıyafet dikmeyi denemedim. Ama böyle görünce de heves ediyor insan :))Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde minicik bir heves varsa hemen başla Hülya'cım,sonra ertelediğine pişman olursun..Çok çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  7. Çokk cici bir bluz her yerde rahatlıkla kullanılabilir ben bayıldım diken elleriniz dert görmesin. siz evde de olsa diktiklerinizi resimleyin benimde dış çekim yapma gibi şansım yok :) bahar ayı martı ceket etkinliği ile karşılıyoruz katılmak istermisiniz evet derseniz bloguma uğramanızı rica ediyorum sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ediyorum,katılacağım mutlaka..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ve ayrıca size çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...