Sayfalar

25 Nisan 2016 Pazartesi

Dikiş:Lacivert Sırt Çantası


Aysel Hanım'ın ceket dikme etkinliğinden sonra bu ayda Mevlüde Hanım'ın düzenlediği çanta dikme etkinliği sayesinde bir de çanta dikmiş oldum..Dışarı her çıktığımızda (markete,parka bile olsa) mutlaka sırt çantası alırım..Su,mendil,ıslak mendil..vb şeyler çocuklu ailelerin dışarı çıkarken olmassa olmazları olunca hazırda mutlaka bir çanta bekletmek şart..Aslında diktiğim paylaşılacak pek çok şey varda iş fotoğraf olayına gelince hep sonraya kalıyor.Kaldıkça da benin paylaşma hevesim kaçıyor..Mesela bu çanta da dikildi..Dışarıda fotoğraf çekerim dedim,lakin haftasonu hava iyi olmadı,bir de bitmek bilmeyen bahar temizliği araya girince son ana ev ortamına kaldı..



Kumaşı sanırım alalı 5 yıl falan oluyordur..İkea'nın döşemelik kumaşlarından..Hala varmıdır bilmiyorum..
Kalıbı var olan sırt çantama göre çıkardım..


Kumaş lacivert beyaz desenli olunca bu renklere en çok yakışan kırmızı olduğundan görünür dikişleri ve düğmelerini kırmızı yaptım,maksat biraz hava katsın ;)
Ön kısmına kocaman kapaklı cep yaptım..



Arka kısmı


Ağız kısmına kordon yapıcaktım vazgeçip lastik yaptım
İç kısmı da yine aynı şekilde astarlı


İyi bir hafta olması dileklerimle
Sevgiler

26 yorum:

  1. ah çok cici ve şirin olmuş, güle güle kullan canım,
    fotoğraf çekimleri de gayet başarılı, bunca güzellikleri yaptıktan sonra iş fotoğraf çekimine gelince niye üşeniyosun ki! en zevkli ve kolay kısmı orası değil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde 3,5 yaşında minik yaramaz bir küçük hanım olunca,fotoğraf işi fazlası ile zorlaşıyor :).Bir de ben iç çekimleri nedense pek beğenmiyorum..
      Çok teşekkür ediyorum,beğenildiyse ne mutlu bana :) Sevgiler..

      Sil
  2. Sahane olmus, gule gule kullanin. Son dakika golu diye ben buna derim:)) Simdi on yayin hazirliyordum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Diimi aynen öyle son dakika golü oldu :)) Çok çok teşekkür ediyorum,sevgiler..

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, fotolar da harika çıkmış...

    YanıtlaSil
  4. Çantanız çok güzel olmuş. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Hamile olduğumu öğrendiğim canta aramaya başlamıştım ama klasik bebek bakım cantalarini hiç beğenmedim. Kendim deriden diktim bir tane ama o da kullanışsız olmuştu. Hem renk hem de model çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Pınar'cım,çok naziksin..Ben anne çantası da dikmiştim,onu da çok severek kullanıyoruz hala..Şimdilerde sırt çantası daha kullanışlı oluyor ama..

      Sil
  7. Çok güzel bişey bu. ELİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  8. şahane olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Ama şahane olmuş kesinlikle hazır çanta alma cnm. böyle çeşit çeşit dik kullan nasıl beğendim anlatamam tam profesyonelce kutluyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum Aysel Hanım'cım..

      Sil
  10. Şık bir çanta olmuş , dikiş muntazam , fotoğraf çekimi başarılı . Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş bayıldım bugünlerde bende düşünüyorum böyle bir çanta dikmeyi fikir oldu banada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap canım mutlaka,eminim senin ki çok daha güzel olacaktır..

      Sil
  12. çantan çok hoş canım güle güle kullan... çanta da bi yana arka duvar çok dikkatimi çekti bi değişiklikler mi var acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yasemin'cim..Bravo çok dikkatlisin canım:) Tek duvar füme dekoratif taşla kaplıydı,değişiklik yapıp diğer duvarlarıda birlikte mermer görünümlü taş yaptık..

      Sil
    2. Çok şık görünüyor güle güle kullanın. E o zaman ayrıca bir post bekliyoruz ;)

      Sil
    3. Yapılacak bir kaç işlem daha var,hepsi tamamlansın mutlaka paylaşırım canım..

      Sil
  13. Bloguma bırakmış olduğunuz yorum için teşekkürler. Sizin de çantanız çok güzel olmuş. Eliinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...