Sayfalar

31 Ocak 2017 Salı

Fikrimühim;Nescafe White Choco Mocha Kampanyası


Önceleri sadece cafelerde tattığımız kahve lezzetlerini artık evimizin rahatlığında yudumlama şansı buluyoruz.
Fikrimühim sayesinde bu lezzeti deneyimleme şansı buldum
Yumuşak içimli kahve severlerin severek içeçeği bir lezzeti Nescafe yeni ürünü olan  White Choco Mocha ile sunuyor.
Mesela ben hamilelik öncesi yaşamımda inanılmaz sert kahve severdim.Krema ve şeker asla ilave etmezdim.Hamilelik sürecimde tüketimimi tamamıyla kesince,doğum sonrası damak tadım asla eskiye dönemedi..Daha yumuşak lezzetler tercihim oldu..Bundan sebep yumuşak tadıyla Nescafe White Choco Mocha favorilerim arasında yerini aldı..Tek sıkıntı şeker kullanmayı pek sevmediğimden şeker oranı biraz azaltılabilir.Malum son yıllarda pek çoğumuz şeker tüketiminden artık kaçınıyoruz.


Tek kullanımlık kahve paketleri ile sunulması ise muhteşem bir güzellik.Dilediğimiz her yerde bu lezzeti yudumlama şansına sahip olabilceğiz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...